Premi "ACCEPTAR" per autoritzar-ne el seu ús, "REBUTJAR" per a rebutjar-les, o "CONFIGURAR" per a configurar-les.

SOL·LICITUD D'INFORMACIÓ:

Deixa'ns les teves dades i de seguida ens posarem en contacte amb tu per oferir-te més informació:

Nom

Cognoms

Telèfon

Missatge

Accepto la política de privacitat

L'Escola de Pastisseria del Gremi de Barcelona, un centre únic

A l'Escola de Pastisseria tenim un gran repte: volem formar els millors professionals de la pastisseria. Una trajectòria de més de quaranta anys formant professionals del món de la pastisseria avalen la metodologia de formació i el professorat amb què compta l'Escola de Pastisseria del Gremi de Barcelona, que la converteixen en un dels centres de referència nacional i internacional en pastisseria.

El tàndem entre formació i pràctica, entre escola i empresa, a EPGB creiem que és clau per als nostres alumnes, que gaudeixen d'un programa d'ensenyament basat en pastisseria artesana de qualitat. Tot això, combinat amb les darreres creacions i innovacions pastisseres es converteix en una fórmula d'èxit. T'hi apuntes?

La nostra filosofia amb sis imatges

Professionalitat

Repte

Perfecció

Il·lusió

Creativitat

Excel·lència

Ens vols conèixer personalment?

Sol·licita la teva entrevista