Aparadors 4rt curs

Vine a veure la presentació dels Aparadors dels alumnes d'últim any!

El dies 10 i 17 de juny els nostres alumnes posen a prova tots els seus coneixements i habilitats i presenten el projecte d'Aparador que han estat preparant durant el curs. Cada Aparador ha de tenir:

- Peça artística de xocolata

- Peça artística de caramel

- 3 tipus de bombons

- Pastís clàssic retolat

- Pastís semifred

- Cake

- Peça de full

- Pastes de te

- Postres en plat

- Postres en got

- Aperitiu salat

... I a les 17h el Jurat avaluarà els seu treball. Us hi esperem!!

Notícies i activitats de l'Escola de Pastisseria

El Millor Panettone artesà del 2021

Busquem els millors panettones, tant de fruita com de xocolata!

El Millor Croissant del 2021

XIV Concurs Millor Croissant de Mantega d'Espanya

INSCRIPCIONS CURS 2021-22

Últimes places!