INSCRIPCIONS CURS 2024-25

El divendres 8 de març obrim inscripcions!

Com funciona el procés d’inscripció?

Per reservar una plaça, heu de presentar la documentació que us detallem a continuació (de forma presencial o per email):

- 2 fotografies en color tipus carnet

- Fotocòpia del DNI/ NIE

- Fotocòpia del número de compte, si es vol domiciliar les mensualitats

- Full d’inscripció imprès i omplert amb les dades que s’indica (el trobareu en PDF en aquesta mateixa pàgina). No ompliu les caselles de color gris.

Un cop presentada la documentació, s'ha de validar la matrícula, mitjançant el pagament de 400€ de reserva de plaça.

Qualsevol dubte, contacteu amb nosaltres de dilluns a divendres de 10h a 14h i de 16h a 18h. Tel. 93 268 78 77

Email: escola@pastisseria.cat

Descarrega més informació en pdf

Notícies i activitats de l'Escola de Pastisseria

JORNADA DE PORTES OBERTES

Vine a conèixer l'Escola el 22 d'abril a les 16h

Sigues un estudiant EPGB

Com és un dia a l'Escola?

Vine a conèixer l'Escola de Pastisseria