Premi "ACCEPTAR" per autoritzar-ne el seu ús, "REBUTJAR" per a rebutjar-les, o "CONFIGURAR" per a configurar-les.

SOL·LICITUD D'INFORMACIÓ:

Deixa'ns les teves dades i de seguida ens posarem en contacte amb tu per oferir-te més informació:

Nom

Cognoms

Telèfon

Missatge

Accepto la política de privacitat

On som

L'Escola de Pastisseria està ubicada al Born, una de les zones més emblemàtiques de la ciutat de Barcelona, on hi trobaràs un munt de propostes culturals, turístiques i de lleure que et permetran combinar la teva formació amb el teu moment d'oci.

A només 5 minuts a peu de diverses parades dels transports públics, RENFE (Arc de Triomf), les línies de metro L4 (Jaume I) i L1 (Arc de Triomf) i diversos autobusos (14, 39 i 51) et faran més ràpida i fàcil l'arribada a l'Escola de Pastisseria. Si ho prefereixes, al costat de l'escola també hi ha una estació de Bicing, perquè puguis arribar-hi amb bicicleta.

Descobreix l'entorn de l'Escola de Pastisseria

El Born

El Born de nit

Port Olímpic

Museu de la Xocolata

Arc de Triomf

Les Rambles

Ens vols conèixer personalment?

Sol·licita la teva entrevista