Les instal·lacions

Disposar de les millors instal·lacions i del millor instrumental, equips i maquinària professionals faran que la teva formació en pastisseria sigui al 100% una autèntica formació del segle XXI.

Les aules

A l'aula gaudiràs d'una atenció individualitzada amb el professorat, disposaràs dels ingredients necessaris per a les teves pràctiques i podràs utilitzar els equips professionals d'última tecnologia amb què compta l'escola.

Aula Magna

És la gran sala de formació amb què compta l’Escola de Pastisseria, un espai idoni per a les demostracions i classes magistrals que imparteixen professors de la mateixa escola i professors convidats.

L'obrador

En aquest espai podràs posar en pràctica les teves creacions pastisseres. Un espai diàfan i lluminós on t’hi sentiràs molt còmode i gaudiràs al màxim de la teva formació.

Vine a conèixer l'Escola de Pastisseria

Sol·licita la teva entrevista