Tots els camps són obligatoris

Sexe

Nacionalitat

Ciutat

Data de naixement

Curs en el que estàs interesat

Any acadèmic

Com ens has conegut?

Altres
Quin?

Màster Xocolata Barcelona

Curs dedicat completament al cacau i les aplicacions de la xocolata, dirigit a professionals.

Horari: De dilluns a divendres. Matins i tardes: de 10:00 a 14:00 h i de 15:00 a 18:00 h // Durada: 11 al 29 de gener de 2021. 105 hores // PVP: 3200 €

Alumnat

· El curs està limitat a un màxim de 15 persones.

· Aquest curs està adreçat a professionals en actiu que vulguin especialitzar-se dins d’aquesta branca professional.

Contingut de curs

1. TAST
Sentits que intervenen
Orígens
Pautes de degustació
Degustacions de més de 20 varietats

2. HISTÒRIA
Possibles orígens
Maies i asteques
Arribada a Europa
Grans descobriments
Industrialització

3. TRANSFORMACIÓ
Cultius
Transformació
Malalties
Països productors

4. BEAN TO BAR
Processos de producció
Globalització
Venda i projectes de recuperació
Maquinària

5. LA XOCOLATA A LA PASTISSERIA
Desenvolupament d'una línia de pastisseria de productes totalment actualitzats amb la xocolata com a ingredient en comú

6. BOMBONERIA
Formulació
Processos, conservació i sabors
Tall i motlle
Decoracions i acabats

7. PASTISSERIA INDIVIDUAL
Desenvolupament i presentació d'individuals variats fent ús de diverses tècniques i processos

8. FIGURA ARTÍSTICA
Figura plana
Figura de volum
Tècniques d'estructura i disseny
Figura de campionats i temporades

9. ESCULTURA EN XOCOLATA
Tècniques
Patrons de construcció
Transformació de la xocolata per a la seva manipulació
Diferents opcions per al desenvolupament d'un projecte
Muntatge

Disseny i presentació
Desenvolupament de producte

Reserves i matrícules

· Cal que us adreceu a la secretaria de l’escola, plaça Pons i Clerc, 2 (cantonada carrer Comerç), de Barcelona, per informar-vos de les dates de les inscripcions.

· Podeu demanar informació als telèfons 93 268 78 77 (escola) i 93 317 39 98 (Gremi de Pastisseria) al correu electrònic escola@pastisseria.cat o bé a la web www.escoladepastisseria.cat.

· Les peticions s’atendran per rigorós ordre d’inscripció i es tindrà en compte la limitació de places de cada curs.

· L’assistència als cursos de l’escola implica l’absoluta obligatorietat de dur l’uniforme i les eines establertes i d’acceptar el reglament de funcionament intern i les condicions economico-administratives de l’escola.

Preus del curs

· PVP: 3.200 €*

* Descompte per als agremiats
Descompte del 25% per als titulars o treballadors d’una empresa agremiada al Gremi de Pastisseria de Barcelona.

Condicions de pagament

· El curs s’haurà d’abonar en la seva totalitat abans del seu inici.

Altres consideracions

· Es considerarà formalitzada la matrícula un cop s'hagi abonat la totalitat de el curs.

Per si busques residència on allotjar-te durant el curs

Barcelona Resident és una nova residència a tocar de l’Escola de Pastisseria. Disposa d’habitacions individuals, amb bany privat i sortida a l'exterior, amb un espai per combinar l’estudi i el descans, fibra òptica simètrica, TV, nevera petita, ampli escriptori, climatització i armari de gran capacitat. La residència també compta amb altres serveis, com una sala d’estudi, menjador comunitari, bugaderia, recepció 24 h, solàrium, etc. Vine a descobrir-la!

Els alumnes de l’Escola de Pastisseria gaudeixen d’unes condicions especials a Barcelona Resident:

· Matrícula gratuïta: en inscriure’s a la nostra residència d’estudiants.

Oferim:

· Habitació individual amb bany privat.
· La millor ubicació possible.

Per a més informació, visites o sol·licitar pressupost contacteu amb nosaltres a info@barcelonaresident.cat
o al telèfon +34 93 268 78 79

Descarrega més informació en pdf

No trobes el curs que estàs buscant?