Premi "ACCEPTAR" per autoritzar-ne el seu ús, "REBUTJAR" per a rebutjar-les, o "CONFIGURAR" per a configurar-les.

SOL·LICITUD D'INFORMACIÓ:

Deixa'ns les teves dades i de seguida ens posarem en contacte amb tu per oferir-te més informació:

Nom

Cognoms

Telèfon

Missatge

Accepto la política de privacitat

Xef de Pastisseria

CURSOS ANUALS: Si vols arribar a ser pastisser o pastissera, a l’Escola de Pastisseria t’oferim un programa formatiu de tres cursos, perquè puguis formar-te en allò que realment més t’agrada.

1r curs - anual

En el primer curs de pastisseria descobriràs el perquè de la pastisseria i els seus ingredients, així podràs començar a posar unes bases sòlides en el món de la pastisseria.

Horari: Matins o matins i tardes
Durada: Del 17 de setembre al 13 de juny
PVP: 6489€

2n curs - anual

En el segon curs de pastisseria enfortiràs les bases de la pastisseria i t'endinsaràs en la pastisseria més clàssica. També descobriràs la pastisseria del calendari festiu.

Horari: Matins i tardes
Durada: Del 17 de setembre al 13 de juny
PVP: 5273.6€

3r curs - anual

En el tercer curs de pastisseria, després d'haver après les bases de la pastisseria, desenvoluparàs la teva part més creativa i podràs experimentar amb les noves tendències en el sector pastisser.

Horari: Tardes o matins i tardes
Durada: Del 18 de setembre al 13 de juny
PVP: 5273€

No trobes el curs que estàs buscant?

Contacta amb l'Escola