Condicions d'ús

Les condicions generals d’ús regulen el funcionament i les característiques de l'espai web www.escoladepastisseria.cat, propietat de l'Escola de Pastisseria del Gremi de Barcelona (EPGB). Quan l’administrador ho consideri oportú, www.escoladepastisseria.cat es reserva el dret de modificar el portal i els seus continguts.

Qui pot ser usuari d’aquest espai?

Tot l'alumnat, el professorat i la comunitat educativa de l'Escola de Pastisseria del Gremi de Barcelona (EPGB).

Propietat intel·lectual

Els continguts d’aquest espai web –textos, gràfics, imatges, material sonor, audiovisual i qualsevol altre material publicat en aquest espai web– són propietat dels autors respectius o d’algun organisme/entitat vinculat a l'Escola de Pastisseria del Gremi de Barcelona (EPGB) que hagin autoritzat o publicat aquests continguts a www.escoladepastisseria.cat, i estan protegits per la legislació sobre la propietat industrial i intel·lectual.

Qualsevol alumne/a, professor/a o membre de la comunitat educativa de l'Escola de Pastisseria del Gremi de Barcelona (EPGB) que hagi sol·licitat ser usuari del portal www.escoladepastisseria.cat mitjançant el corresponent formulari, només pel fet de ser usuari registrat i aportar continguts al portal –textos, gràfics, imatges i qualsevol altre material– autoritza a l'espai web a gestionar-los i a publicar-los al portal, seguint els protocols establerts.

L’idioma

L’idioma oficial d'aquest espai web és el català. Això no exclou que puguin aparèixer publicats articles o opinions en altres idiomes. www.escoladepastisseria.cat té versions idiomàtiques en espanyol i anglès.

Utilització dels continguts

Els continguts publicats són oberts. Si algú desitja fer ús d’algun material publicat al web cal fer constar la font. En qualsevol cas, l'Escola de Pastisseria del Gremi de Barcelona (EPGB) no autoritza a fer-ne un ús lucratiu.

Responsabilitat dels continguts

L'espai web www.escoladepastisseria.cat no es fa càrrec de la veracitat o exactitud de les dades aportades pels usuaris registrats en aquest espai. Aquest espai és un punt de trobada entre l'alumnat, el professorat i la comunitat educativa de l'Escola de Pastisseria del Gremi de Barcelona (EPGB). Aquest organisme únicament fa de gestor dels continguts i no es fa responsable dels continguts i les opinions aportats pels usuaris.

La bona fe dels usuaris

Els usuaris d’aquest portal han d’actuar en tot moment segons les regles de la bona fe i accepten els següents punts:

• No aportar dades incompletes, falses o inexactes.
• Els continguts aportats al portal seran respectuosos i èticament correctes amb les persones i entitats.
• No aportar continguts que siguin enganyosos.
• No utilitzar mecanismes o software per impedir l’adequat funcionament o alterar les dades que apareixen en aquest portal.
• Fer un ús correcte de les claus d’usuari i contrasenya, el que comporta mantenir-les en secret i assumir qualsevol activitat que es realitzi amb aquestes claus.

Cancel·lació d’accés al portal

L'Escola de Pastisseria del Gremi de Barcelona (EPGB) podrà denegar o retirar l’accés a aquest espai web si algun usuari/a incompleix alguna d’aquestes condicions.